پردیس شهید باهنر بیرجند(برادران)

اطلاعیه مصاحبه عمومی و تخصصی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

 

 

به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 99-98 (سهمیه خراسان جنوبی) می رساند، مدارک مورد نیاز، زمان و مکان مصاحبه عمومی و تخصصی معرفی شدگان به شرح زیر اعلام می گردد.

  1. مدارک مورد نیاز:

** کلیه داوطلبان بایستی مدارک زیر را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند:

- اصل وتصویر کارت ملی

- اصل وتصویر شناسنامه

- اصل وتصویر دیپلم ویا گواهی تأیید شده که معدل کل دیپلم درآن قید وبرابر اصل شده است)

- سه قطعه عکس 4×3 که درسال جاری گرفته شده باشد (ترجیحا عکسی که موقع ثبت نام درآزمون به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده است )

- اصل دوبرگ فیش واریزی به مبلغ سیصد و چهل هزار ریال (000,340) به حساب شماره 2173122194008 به نام (تمرکز وجوه درآمدهای اختصاصی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ) نزد بانک ملی ایران.

** لازم به ذکر است از داوطلبانی که فاقد شرایط اختصاصی آموزش و پرورش بوده و بدون توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده اقدام به انتخاب رشته نموده اند، مصاحبه اختصاصی انجام نمی پذیرد. لذا اینگونه داوطلبان از واریز مبلغ فوق الذکر خودداری نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت مبلغ واریزی قابل عودت نخواهد بود.

  1. زمان مصاحبه :

زمان مصاحبه از روز پنجشنبه مورخ 1398/06/07 لغایت روز دوشنبه مورخ 1398/06/11 (صبح ازساعت 8 تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 14 تا 19) می باشد که داوطلبان بر اساس جدول زمانبندی انتهای اطلاعیه جهت پذیرش و انجام مراحل معاینات پزشکی از ساعت 7 صبح در پردیس های مربوطه حضور یابند.

  1. مکان مصاحبه :

الف) برادران: بیرجند - خیابان معلم - خیابان خلیل طهماسبی – پردیس شهید باهنر  -  تلفن: 32444067 – 056

ب) خواهران: بیرجند - خیابان معلم- تقاطع خیابان حافظ و خیام- پردیس امام سجاد (ع)  - تلفن: 32446828 – 056

 

 تذکرات مهم :

  1. اولویت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی براساس حروف الفبا (حرف اول نام خانوادگی ) خواهد بود.

  2. از داوطلبان محترم درخواست می‏شود جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی در روز و تاریخ تعیین شده در این اطلاعیه به محل تعیین شده مراجعه نمایند. موفقیت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی به منزله قبولی فرد تلقی نمی گردد، بلکه داوطلبان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی بوده و در گزینش نهایی که بر اساس ضوابط سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می گیرد، دارای نمره علمی نهایی نیز بوده باشند.

  3. حضور نیافتن در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل، به منزله انصراف از تحصیل در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی تلقی می‌گردد و مسئولیت آن صرفاً به عهده داوطلب خواهد بود.