پردیس شهید باهنر بیرجند(برادران)

قابل توجه اساتید گرامی: شیوه نامه اولیه امتحانات ترم دوم سال تحصیلی 95-94

به نام خدا

استاد ارجمند

با سلام و احترام ضمن عرض سپاس و قدردانی از همراهی و همکاری شایسته شما در طول نیمسال جاری، برنامه زمان بندی امتحانات در قسمت سامانه مروارید قابل مشاهده و دریافت است.

نکات قابل توجه:

-چنانچه تاکنون اطلاعات شخصی را در سامانه مروارید ثبت یا کامل  نکرده اید در اسرع وقت اقدام فرمایید تا امکان ثبت نمره برای شما فراهم باشد. 

-مکان برگزاری امتحانات پردیس شهید باهنر خواهد بود.

-با توجه به شروع امتحانات از مورخ 12/10/94 نام دانشجویانی که به علت غیبت بیش از حد مجاز از شرکت در جلسه امتحان محروم می باشند را به آموزش تحویل فرمایید.

-سوالات امتحانی را به موقع مهیا نموده و در پاکت دربسته تا یک روز قبل از امتحان تحویل آموزش گردد تا در هنگام برگزاری خللی در برنامه حاصل نگردد.

لطفا تکثیر سوالات امتحانی با نظارت جناب عالی حداقل 24 ساعت قبل از آزمون در محل پردیس انجام پذیرد و تحویل آموزش گردد.

-زمان پاسخگویی به سوالات امتحان را جهت حفظ نظم جلسه، متناسب با سوالات و حداکثر 120 دقیقه(به منظور استفاده از سالن برای گروه دیگر) تنظیم فرمایید.

-خواهشمند است بارم بندی آزمون(نمره عملی/پروژه، تئوری،میان ترم) در بالای برگه سوال درج گردد.

-از آنجا که به همراه آوردن هر گونه برگه(فرمول، یادداشت، جدول و ...) در جلسه امتحان توسط دانشجو ممنوع می باشد --خواهشمند است در صورت نیاز دانشجو در امتحان به برگه حاوی (فرمول،یادداشت،جدول و ...) برگه مورد نظر را به همراه سوالات تکثیر نمایید.

-چنانچه دانشجو مجاز به استفاده از ماشین حساب، جزوه، جدول، نمودار یا کتب خاصی در جلسه امتحان می باشد در برگ سوالات مرقوم فرمایید و قبلا اداره آموزش را مطلع فرمایید.

-امتحان دروس عملی را قبل از برنامه امتحانات و با هماهنگی آموزش برگزار نموده و لیست حضور و غیاب امتحان را از دایره امتحانات دریافت نمایید.

-به منظور رفع ابهامات احتمالی دانشجویان، حضور اساتید محترم در جلسات امتحان الزامی است. عدم حضور کسر ساعات حق التدریس را دربر خواهد داشت. لطفا پس از امتحان اوراق امتحانی را دقیقا شمارش و دریافت نمایید.

-لطفا تحویل پروژه دانشجویان را به جلسه امتحان موکول نفرمایید.

*لازم به ذکر است اوراق امتحان جهت رسیدگی به اعتراضات نزد استاد باقی می ماند و صورت جلسه امتحان با امضاء استاد و لیست حضور و غیاب کلاسی پس از پایان امتحانات به عنوان سوابق درس از استاد اخذ می گردد.

*نتایج اولیه را حداکثر 3 روز پس از برگزاری امتحان و قبل از اتمام مهلت و بسته شدن در سامانه آموزشی مروارید اعلام فرمایید و پس از بررسی درخواست های تجدید نظر، نمرات را تایید نهایی نمایید. قابل ذکر است غیبت غیر موجه دانشجو در امتحان موجب دریافت نمره صفر و غیبت موجه سبب حذف درس می گردد.(با هماهنگی آموزش)

نمرات نهایی اعلام شده در سامانه غیر قابل تغییر است لذا چنانچه در نظر دارید نمرات میان ترم، تحقیق، پروژه و .... به نمرات پایان ترم افزوده شود، تغییرات قبل از تحویل لیست نمرات نهایی به اداره امتحانات منظور گردد.

با تشکر

غلامحسین نارمنجی-  معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس شهید باهنر