پردیس شهید باهنر بیرجند(برادران)

مراسم تجلیل از مربیان و کادر حاضر در طرح کارورزی سال تحصیلی 95-96 پردیس شهید باهنر بیرجند - مقطع ابتدایی

پنجشنبه شب مورخ 14 اردیبهشت ماه 1396 مراسمی برای تجلیل از مربیان و کادر حاضر در  طرح کارورزی دانشجومعلمان پردیس شهید باهنر بیرجند در  سال تحصیلی جاری در مقاطع ابتدایی از ساعت 20:30 در محل سالن اجتماعات پردیس شهید باهنر بیرجند با حضور جناب آقای فریدون بهروان ، معاون محترم امور مالی پردیس و جمعی از استادان طرح کارورزی برگزار گردید .

آغاز این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سپس پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت . سپس آقای بهروان جهت ایراد سخنرانی به جایگاه دعوت شدند . ایشان ضمن تبریک هفته معلم و خیرمقدم به حضار، مطالبی در خصوص اهمیت و تاثیر شگرف طرح کارورزی در بالا رفتن مهارت های معلمی دانشجومعلمان ایراد نموده و در پایان از تلاش های مجدانه مربیان طرح کارورزی سال تحصیلی جاری قدردانی نمودند .

در ادامه مراسم ضمن پذیرایی از حضار در مراسم از آقای احترامی که به نمایندگی از کلیه مدیران و مربیان حاضر در طرح کاروزی 95-96 انتخاب شده بودند ، جهت ایراد سخنرانی دعوت بعمل آمد .

ایشان نیز با تبریک هفته معلم به ذکر خاطراتی از دوران دانشجویی خود پرداخته و از معلمان پیشکسوت شهرستان بیرجند یاد نمودند .

در انتهای این مراسم نیز استاد دکتر محمدعلی محمدی شعری طنز به مناسبت هفته معلم خواندند که با استقبال حضار در جلسه مواجه شد . سپس حضار سالن را به طرف سلف جهت صرف شام ترک نمودند .

امور فرهنگی پردیس شهید باهنر بیرجند


نظرات کاربران