پردیس شهید باهنر بیرجند(برادران)

کرسی آزاد اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی ،دانشگاه وخود کفایی

کرسی آزاد اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی ،دانشگاه وخود کفایی

 

با حضور مدیرت محترم دانشگاه فرهنگیان جناب آقای دکتر مهدیزاده ومسئول نهاد مقام معظم رهبری حجت الاسلام اسداللهی   ومعاونت فرهنگی جناب آقای دکتر زینلی  وجمعی از اساتید ودانشجویان  به درخواست بسیج دانشجویی ، در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

 

 

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین اسداللهی به بیان اهمیت ونقش سازنده کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه اشاره فرمودند که : نباید از «آزادى» ترسید و از «مناظره» گریخت و «نقد و انتقاد» را به کالاى قاچاق و یا امرى تشریفاتى، تبدیل کرد چنانچه نباید بجاى مناظره، به «جدال و مراء»، گرفتار آمد و بجاى آزادى، به دام هتاکى و مسئولیت گریزى لغزید. آن روز که سهم «آزادى»، سهم «اخلاق» و سهم «منطق»، همه یکجا و در کنار یکدیگر اداء شود، آغاز روند خلاقیت علمى و تفکر بالنده دینى در این جامعه است و کلید جنبش «تولید نرم افزار علمى و دینى» در کلیه علوم و معارف دانشگاهى و حوزوى زده شده است.

وایشان  در ادامه به شیوه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دانشجویی واساتید اشاره کردند وبه توضیح آیین نامه های  کرسی آزاد اندیشی پرداختند.

وبعد ازایشان جناب آقای یاوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن تشکر از حضور اساتید ودانشجویان در جلسه به اهمیت موضوع پرداختند.

 

 

در ادامه جلسه کرسی آزاد اندیشی درقالب مناظره باحضور اساتید محترم جناب آقای دکتر وردی ، دکتر زنگوئی،دکتر مزگی نژاد،دکتر خسروی،برگزار گردید.و دانشجویان سوالات  خود را مطرح نمودند.

 


نظرات کاربران