پردیس شهید باهنر بیرجند(برادران)

اطلاعیه: نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم دوم سال تحصیلی 98-99 در وضعیت بیماری نو پدید

اطلاعیه مهم

با سلام و با امید سلامتی همه دانشجو معلمان محترم

بر اساس مصوبات پنجمین شورای مدیریت، نظارت و توسعه منابع استان خراسان جنوبی، مورخ 20 خردادماه 99 توجه دانشجویان گرامی به نکات  ذیل جلب می نماید.

تمامی آزمون های دروس نظریِ  نهاییِ پایان ترم دوم تحصیلی 98-99 به صورت مجازی و بر اساس برنامه­­ ی امتحانی سیستم گلستان برگزار خواهد گردید. مگر این که با هماهنگی معاونت محترم آموزشی و توافق تمامی دانشجویان با استاد مربوطه، برگزاری آزمون به زمان دیگری موکول شده باشد.

لزوماً برگزاری آزمون کتبی در دروس صرفاً نظری و دروس نظری- عملی به روش مجازی صورت خواهد پذیرفت.

نحوه و مسیر مجازی   چگونگی برگزاری امتحان به تشخیص اساتید محترم بوده،  لذا دانشجویان  ملزم هستند که در ارتباط  با گروه­های کلاسی خود پیگیر دریافت اطلاعیه­های اساتید محترم باشند.

دانشجو ملزم است در ارتباط با گروه های کلاسی و در ارتباط با استاد درس مربوطه و مقید به تاریخ امتحان درس مربوطه، در آزمون مجازی درس حضور مجازی داشته و به سوالات آزمون پاسخ دهد. در صورتی که دانشجویی درس خود را حذف ننموده و به هر دلیلی در آزمون مجازی پایانی نیز شرکت ننموده است نمره درس این دانشجو لحاظ نخواهد گردید.

تدریس آن دسته از دروس کاملاً عملیِ کارگاه فناوری اطلاعات که تاکنون آموزش آنها آغاز نشده است، از هفته جاری( هفته سوم خرداد) به روش مجازی آغاز خواهد گردید.  لذا دانشجویانی که این دروس را انتخاب نموده اند در ارتباط با نماینده کلاس مسیر آموزش را دنبال نمایند(  همچنین به اطلاعیه پردیس ها در این باره رجوع فرمایید)

آزمون دروس کارگاه فناوری اطلاعات نیز مجازی خواهد بود. دانشجویانی که به هر دلیلی در معرض آموزش قرار نگرفته اند تا 10 مرداد ماه فرصت دارند پس از رسیدن به سطح مناسب یادگیری در آزمون مجازی تعیین شده توسط استاد درس شرکت نمایند.

در دروس مجازی معارف اسلامی  15 نمره دانشجو بر اساس گواهینامه صادر شده در سامانه­ی استادیار، و 5 نمره برای پروژه های کلاسی دانشجویان در نظر گرفته شده است. آن دسته از دانشجویانی که صرفاً برای ورود به سامانه آموزش مجازی دروس معارف با مشکل مواجه شده اند؛ با شماره 32446346 تماس حاصل نمایند.  درصورت امکان پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت توسط کارشناسان محترم نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صورت خواهد گرفت.

برنامه ریزی برای برگزاری ترم تابستانی به صورت مجازی صرفاً برای دانشجویان ورودی 95 انجام خواهد گرفت لذا این عزیزان منتظر اطلاعیه های بعدی در این رابطه بمانند 


نظرات کاربران